nya tag

som jag avslutade mitt tidigare inlägg inleder jag detta..

:) idag gäller nya tag.. hitta ny motivation.. och inse att jag vill, orkar och kan!!

har slappat efter nu i två veckor och det finns verkligen inte tid för det. för första gången har jag denna vecka gått upp lite i vikt.. verkligen betoning på lite.. men åndå! det är neråt jag ska!! och det finns inga andra vägar att gå..

det är väldigt skönt att det under närmaste tiden inte finns något inbokat som kan omkullkasta mina mål.. denna vecka kommer handla om att kämpa på!!
det kommer bli lite skola, planering av hösten, träning och sen pyjamasläge hemma.. vilket är det bästa för att jag skall kämpa på och lyckas.. så fort jag lämnar lägenheten är det som om jag också lämnar motivationen och karaktären.. inte bra :)

men nu kör vi.. mot nya mål!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

yo, jo du.. tisdag kl. 10 eller torsdag kl. 9 hade B skrivit... vad tror du.. mej kvittar de, imorron kanske?

2009-08-31 @ 15:04:10
Postat av: <---

Hej

Sv: Jag tror inte att jag har berättat vad jag jobbar med eftersom att jag är anonym. Men jag jobbar i en verkstad. Jobbar ensam på kvällar i ett rum mitt i en verkstad. inte det minsta kul eller upplyftande.

Hoppas att du har några bra tips. Alla tips är välkomna

2009-08-31 @ 22:50:22
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/
Postat av: <---

Hej

Jag älskar att lyssna på böcker. men jag har inte vågat ladda ner några den sissta tiden. men jag tror att det är dax igen. Blir aldeles för ensamt att inte ha något att lyssna på.



I vanliga fall brukar jag ju läsa ganska så mycket bloggar, men jag hinner inte med det just nu eftersom att det är så mycket att göra.



Hoppas att allt är bra med dig annars.

Ha det bäst

2009-09-01 @ 15:59:04
URL: http://smalbloggen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0