make up store & luch

i fredags innan festen så var jag till make up stor för att bli sminkad.. otroligt lyxigt :)
och fick ju då självklart med mig en "liten" påse med mig hem.. sattsade mest på bas grejerna eftersom det var det som var slut här hemma.. vad gäller till exempel ögonskuggor så finns det så det både räcker och bli över..
men det som fick följa med hem var i alla fall..


ett kompakt puder, gillar att ha det i väskan för lite akut sminkningar :)

en underbart rosa blush, rätt sommrigt men jag vill hålla fast vid sommarn lite till

liquid foundation, har varit slut länge eftersom jag inte använder det på sommaren, men som kommer bli mer nu när hösten kommer

en underbart tokrosa läppenna som kommer funka toppen med mina rosa lippgloss

fick lösögonfransar för första gången i mitt liv :) och fick då asken med resten med mig hem.. så nu är det bara öva öva öva :)

och som om detta inte vore nog vad gäller fix och trix hemma med kroppen så fick jag ju som sagt ett gäng produkter från luch i present :)



först var det två tvålar (tyvärr bara bild på den ena), en skrubb, en badbomd (längtar tills jag kommer till ett badkar och till sist en bubbelgrej till duschen som jag berättade om redan igår.. dock skrev jag då att jag trodde man skulle skubba kroppen med den men den skall läggas på golvet och bara bubbla och avge goda dofter.. opps..

men luch är så underbart och inte minst på grund av de underbara namnen..
mina produkter här ovan som det är bild på heter

rock star soap
sugar scrub
think pink
to drunk


ni förstår hur fantastiskt min kropp kommer må framöver :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 300 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

2009-08-16 @ 16:47:27
URL: http://mennahs.blogg.se/
Postat av: Ellen (:

fin blogg!=)

2009-08-16 @ 19:37:02
URL: http://hejjellen.blogg.se/
Postat av: Ellen (:

sv: detsamma!:)

2009-08-16 @ 19:41:13
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0