lördag

idag är det lördag.. och en sådan där härlig uppsala lördag! med massor att titta på :)
så än så länge sover håkan och ett tag till får han väll göra det.. men frammåt lunch ska jag dra mig till stan och titta på michael jacksson hyllning och svenska högvakten :)

uppsala danscenter skall vid tre tillfällen i eftermiddag hylla michael jacksson som skulle fyllt 51 år i dag med massdans på forumtorget. alltså inte sådan som redan gjorts i stholm med bara proffsdansare utan de har en kortare utbildning redan 11.30 så alla kan lära sig stegen och sen är det bara dansa loss :)

sen efter det så tänkte jag kika på högvakten som besöker staden idag.. eller det är någon drilltrop i alla fall.. lite dålig koll.. med det är Beridna Högvaktens och Försvarsmusikens Dag som firas! så det kan också vara lite roligt att se :)





som sagt.. en dag som kommer fördrivas på stan..

sen ikväll är det 30 års kalas som gäller! skall bli hur kul som helst.. måste titta över kläderna en gång bara så jag känner att det jag tänk blir bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0