klar..

nu har jag ägnat drygt 1½ timme med att gnugga geniknölarna och slitit mitt hår över papper, papper och åter papper + ett telefonsamtal till Skatteverket..

men nu tusan skall alla jä-la siffror vara rätt!!
inkomsten skall vara

Taxerad förvärvsinkomst: 128 900:-

Överskott av kapital: 479:-

  

SUMMA: 129 379:-

och sen skall differensen mot för vad jag angett vara 25 879:-.

sen är det bara hoppas att jag inte får betala tillbaka allt det.. hoppas på en tredjedel.. 8626:-
ja, vadå!! det är ju bara en jädrans bra utlandsresa..
bläääää!!

vart är alla mina pengar??


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Allt bra? :D

Kolla in en sjuk bild på Victoria Beckham på min blogg!

2009-08-18 @ 11:17:10
URL: http://josefingrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0