kalender

kom just hem från jobbet.. fyra av åtta dagar på sträck är nu gjorda! halvvägs! känns bra.. idag åkte vi ner till stan och njöt i solen på max uteservering.. där vi också käkade lite hamburgare :)

drog förbi via bokhandeln på vägen hem också.. inhandlade en ny kalender!! var ett måste då min är helt full kladdad och jag tröttnat rejält på den!!
vet inte hur det kommer sig.. men jag har en böjelse för kalendrar!! tycker det är onödigt att de ska räcka ett år.. jag köpen ändå ny inför varje termin! handlar väll lite om kick off känskan också!! att börja på något nytt..

är inte helt och fullt nöjd med denna.. som tur var så är den inte dyr och om jag ramlar över någon bättre så blir det till att köpa en till :)

skall hälla upp ett glas vin nu :) och mys med att fylla i alla planer (läs: jobbpass) i den nya kalendern!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0