förberedelser

det är verkligen fullt upp här med att fixa och dona inför fredag :)

det kommer bli så roligt..

det kommer en del folk och jag bakar för fullt..

problem med kylförvaring har uppkommit.. och lite tidsbrist då jag tagit på mig ett pass imorgonbitti.. allt för pengar :) och sen ska jag på louise hofsten på kvällen som kontaktperson (blev flyttat från ikväll till i morgon)..

sen är jag trött.. så nånstans måste jag vila lite också.. men tror jag ska trycka i talboken i öronen nu och börja med att plocka och städa lite här..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh tack. Ja det får du väldigt gärna göra.

:-) Kram

2009-08-12 @ 18:05:10
URL: http://bambinidolce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0