bra start på dagen men nu CSN

nu är promenaden gjord.. frukosten uppäten..
och jag har bäddat iordning i sängen och lagt mig ner där.. :)

skall ta tag i att skriva ett nytt brev till csn.. skrev tidigare om vad som hänt vilket ni kan läsa HÄR!!
sen fick jag ett grinigt svar tillbaka att de absolut inte skulle hjälpa mig och att om jag inte rappoterade in nya siffror till dem så skulle de räkna utifrån mina löebesked. vilket gav dem informationen att min inkomst 2008 sett ut som följande

första halvåret: 400094:-
andra halvåret: 83101:-


VA!?!?! över 400 000:- (fyrahundratusen) på sex månader!!! eller inte!! varför skulle jag plugga med den inkomsten.. det skulle ju fan nästan vara en miljon på ett år..

och snälla CSN.. vem är det som räknar hos er???
jag skulle gissa att det snarare är 40 000:-


men kan återkomma med exakt bruttolönssumma om en timme eller två.. för nu ska jag räkna själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0