86,8

underbara våg :) underbara johanna :)
det var ju inga problem.. varför tvivla..
nu gör jag ett kort mål denna vecka..
borde inte diffa för mycket från planen om en vecka vilket innebär att det vore bra om jag gick ner 2 kg denna vecka.. för då ligger jag bara 0,8 från planen..

kost registrering.. here I come!! :)

nu tar jag glädjen från detta och fixar till mig, äter frukost (nyttig :) och sen slänger jag in talboken i öronen och cyklar med glädje till tandläkaren :)








underbara våg :)

Kommentarer
Postat av: Sara

hahaha, visst kan du också få höra! :P Påminn mig!

2009-08-17 @ 08:41:21
Postat av: victoria ♥

sv; åh tack! :)



detsamma!

kram! ♥

2009-08-17 @ 13:34:08
URL: http://wictoriapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0