studier & subway

klart bättre idag men de visste jag ju redan igår. gick upp strax innan sju och satte igång. började med att sortera upp alla papper för både nuvarade kurs och de två tidigare. så jag kunde hitta dem som var till den kuggade tentan. sen sorterade jag upp dessa en gång till för att få ett grepp om hur jag skulle lägga upp pluggandet. bäddade sen in mig på vardagsrumsmattan och satte igång! gick faktiskt bättre än jag trott.. kanske inte max i kvatitet med i kvalitet..

sen har jag fägat lite kläder idag. blev lite laddad efter att ha färgat kuddarna till balkogen och hade lite färg och salt över. ett par korta jeans gick från blå till svarta, ett grått linne och två västar.. ja sådana där små som sitter under tuttarna :)

drog sen vid fem tiden till skolan för att skriva upp mig för tentan och kopiera upp gamla tentor.. har aldrig varit såå nära att åka på parkeringsböter. såg genom rutan på väge nedför trappan att parkeringsvakten körde in på parkeringen.. förlåt parkeringsbolaget!! ja brukar betala men inte idag för dom två minuterna.. och jag ljög mig ur situationen.. förlåt för det med.. men ja var liksom tvungen kan man säga..

sen vidare på yll&tyll.. en liten himmel här nera på jorden! :) skulle köpa lite garn till mamma men även till mig :) skall ge mig på att designa en ny sjal tänkte ja. blir svart med pärlor i glas, vitt och silver, bommul och tror den kommer bli rätt glest stickad.. bilder på rasultatet kommer :)

innan jag körde hem tog jag ett djupt djupt andetag och gick in på subway.. så gott men varför ska de lukta så illa?? det är väll brödet kan jag tänka mig men har aldrig känt nått liknande och då är jag ändå utbildad bagare och jobbat som det i drygt två år.. konstigt är det!!

men nu kliar det faktiskt i mina fingrar och jag skall börja med min stickning :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Hur blev håret? Jag är nyfiken :) Jag ska till frisör imorgon, jätteskönt!

2009-04-08 @ 21:40:09
URL: http://www.mywords.se
Postat av: sanna ♥

Väldigt snygg blogg!

2009-04-09 @ 17:27:25
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

såå fin design du har :D

2009-04-09 @ 21:42:13
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Jennie

visa håret dåååå!!! kram

2009-04-09 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0