snart klar

jag lever i den perfekta relationen :) jag tänker ut och kommer på idéer och håkan får sedan förverkliga dessa!! :) köpte tyg på ikea i veckan som egentligen skulle sitta ner för ena väggen men väl hemkommen kom jag på att det skulle bli mycket mer coolt och orginellt att sätta utt tyget i taket på balkogen. det skulle dessutom då täcka den otroligt fula betongen. sagt och gjort.. nu sitter det där och det blev hur bra som helst. som sagt har jag utlovat bilder och de kommer att komma under morgondagen! men vill bli klar med alla kuddar först och sen blir allt lite mysigare i solljus vilket det inte är nu men det har utlovats till morgondagen.

nu ska ja slå på tvn och titta på amazing race och snurra ihop lite tacos.. sen blir de nog till att sy och titta på tv hela kvällen, kanske att ja skurar av de sista fönstrena också så allt är klart tills imorgon när det är hårt studerande som gäller från morgon till kväll!! skall få färdigt de två första redovisningsuppgifterna är tanken och även få fart på folkhälsovetenskapen så jag nu under påskolvet hinner lite i förtid på den så att ja kan ta mycket ledigt fina vårdagar framöver :) bör faktiskt också hinna med att inleda skrivningen på projektarbetet.

japp.. matlagning nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0