olle okänd

jo jag glömde nämna en grej.. ni som följer bloggen kanske la märke till en kommentar jag fick i fredagskväll till mitt inlägg "mer trött idag" av en olle okänd. jag blev lite berörd av detta inlägg och eftersom denne olle inte lämnade varken sida eller email att svara till så valde jag att skriva ett helt inlägg där jag bad om ursäkt :)

sen igår kunde han inte hålla sig nått mer.. min käre sambo.. det var ju han! :) nu så här efteråt förstår jag inte att jag såg igenom det då det var ganska genomskinligt.. men icke.. jag gick på de!! totalt..

puss på dig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg att du hade komenterat blondinbellas blogg, då du skrev att du hade en sån svart cykel som hon skulle köpa rosa! en fråga var finns den? :) ha det bra! /Annie

2009-04-19 @ 20:45:11
Postat av: Annie

Hej! såg att du hade komenterat blondinbellas blogg då du skrev att du hade en sån svart cykel som hon ska köpa rosa, var finns den? :) ha det bra. /Annie

2009-04-19 @ 20:46:59
URL: http://annieerikssons.blogg.se/
Postat av: Annie

såg att du hade komenterat blondinbellas blogg då du skrev att du hade en sån svart cykel som han ska köpa rosa. var finns den? :) ha det bra. / Annie





kan hända att jag skickat flera styckna komentarer som är liknade, men det står inte att jag skickat.

2009-04-19 @ 20:50:56
URL: http://annieerikssons.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahahahhaha, jag förstod på en gång att det va Håkan! Det va ju så klockrent! Men det är ena jävlar till att hålla hemligheter de där syskonen Jacobsson! ;)

2009-04-20 @ 09:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0