gla' ida'

idag har verkligen varit en bra dag. tror att det lite handlar om att jag faktiskt tog en sån där skön lång johanna morgon utan att stressa. jag trivs som bäst då! :) sen har det varit en bra dag på praktiken. trivs så väldigt bra med allt och alla där. det är mycket att håll koll på att många bollar att hålla i luften men då trivs jag ju också. sen cyklade jag iväg till institutionen för att ha seminarium. redovisning av en ordövning och genomgång av skrivuppgifter och den övning vi skall göra till nästa tisdag. det var rätt mycket och visst är det ont om tid. speciellt när jag har en tenta som ligger på också. men jag har kommit på en sån bra idé till min skrivövning så jag är bara jätte laddad och energisk över att få komma igång.

cyklade sen hem och käkade middag, inte lika gott som igår dock :) sen har jag suttit här och knåpat lite idér för skrivuppgiften och för uppstarten av tema sagor som vi skall köra imorgon. rätt nöjd faktiskt. även om jag fått bromsa mig själv lite eftersom jag känner att jag inte kommer hinna med att planera allt in i minsta super detalj och att ambitionerna får tas ner ett snäpp för att hinna med allt!!

ska sortera upp lite papper nu så jag har koll på allt. blev lite ihop blandat idag. sen tror jag faktiskt att jag skall tvätta av mig, borsta gaddarna och bädda ner mig :) inget på tv ikväll och en tidig kväll skall inte underskattas. dock hälde jag i mig en kopp kaffe efter middagen så jag kommer nog inte somna på en gång men kan nyttja tiden till att läsa på lite extra till morgondagen eller till tentan. kanske kan få håk att förhöra mig ett varv på något. :) han är bra på det eftersom han inte ger sig förens det sitter.

imorgon är planerna att börja med lite hemma yoga eftersom jag har lite sovmorgon. en lektion på det och sen tenta studier hela dagen. hoppas på solsken så jag kan sitta ute och ta en lunchpromenad. studiemässigt är det morgondagen som gäller eftersom tentan är på torsdag.

inga bilder idag tyvärr :(

sov så gott alla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0