:)

ny dag.. tidig morgon! skall läsa lite saga nu så jag är lite förberedd..
sen blir det som sagt en lektion och sen hoppas jag verkligen att studierna skall flyta på..


svar på lite kommentarer:
lina:
roligt att du hittat hit.. :) de skulle ju inte bli en blogg i den rätta bemärkelsen från början. jag skulle ju ha den mest för min stickning.. men de tog väll typ 2 dagar så var jag fast :) så alla runt mig har väll haft rätt.. jag är en sån som borde blogga :) jag hoppas verkligen att vi ses då.. visst var det snack om maggio? vi borde skaffa biljetter snart..

anonym:
nope.. inga barn! de får vänta tills jag tagit examen, gift mig och tjänat lite penagar :) nyfiken, varför undrar du?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejj! Fin blogg du har! =D

Titta gärna in på min blogg, om du har tid ;)

2009-04-15 @ 17:42:44
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0